Skip to content
Contentstrategie | Marsha Paans

Contentstrategie VIP-dag

Heb je moeite om consistente en waardevolle content te produceren? Voelt het alsof je lukraak content aan het delen bent en twijfel je of je op de juiste koers zit? 

Door een-op-een te werken aan je contentdoelen, kun je gerichter communiceren en waardevolle inhoud creëren. Hierdoor vergroot je de betrokkenheid van je publiek en versterk je je merk, wat leidt tot verbeterde bedrijfsresultaten – en dit alles binnen één dag.

‘Iets met content’

Je weet dat je ‘iets’ met content moet. Daarom begin je vol goede moed met het creëren van content. Je plaatst zo nu en dan wat op LinkedIn, hebt een Instagramaccount aangemaakt – al weet je eigenlijk niet waarom – en af en toe verstuur je een nieuwsbrief. Je doet van alles om je ideale klanten te verleiden. Maar ondanks al die effort die je erin stopt, zie je maar weinig resultaat. Gefrustreerd denk je: ‘Ik kap ermee, het werkt toch niet’ en sluit je laptop af.

My opinion?

Je mist focus in je content. Het is niet duidelijk wat je doet, waarom je het doet en voor wie je het doet. Terwijl dát nu juist zo belangrijk is.

No worries. Ik help je.

Contentstrategie | Marsha Paans
Contentstrategie | Marsha

Stop eens met aanmodderen!

Stop dan met aanmodderen! Met lukraak van alles proberen en hopen op verandering. Zet die stap en breng in één dag een scherpe focus aan in jouw content.

Haal meer uit je content

Tijdens de Contentstrategie VIP-dag staat de volledige dag in het teken van jouw bedrijf, je ideale klanten en je contentdoelen. Terwijl we genieten van de allerbeste koffie, werken we gedurende één dag intensief aan de contentstrategie van jouw bedrijf. We storten ons onder andere op:

  • Jouw business. We kijken naar je missie, kernwaarden, why en contentdoelen (want content is nooit het doel).
  • Jouw ideale klant. Waar bevinden ze zich, waar liggen ze wakker van, en wat is hun diepste verlangen?
  • Jouw concurrentie. Wat zijn hun strategieën? En waar liggen de verborgen kansen voor jou?
  • De kanalen. Welke platforms ga je gebruiken in welke fase van de funnel?

Ik stel kritische vragen en wil alle ins and outs van het bedrijf weten, zodat we een uniek focusplan ontwikkelen met concrete acties waar je meteen mee aan de slag kunt. Daarnaast krijg je meer inzichten in je ideale klant, waardoor je direct gerichter content kunt gaan maken.

Binnen twee weken krijg je een uitgebreid focusplan toegestuurd, inclusief op maat gemaakt advies, concrete stappen en de contentplanning met geplande onderwerpen.

Contentstrategie | Marsha Paans

Wat levert zo’n Contentstrategie VIP-dag eigenlijk op?

Goeie vraag. Die ik met alle liefde beantwoord. Na de Contentstrategie VIP-dag heb jij een oersterk focusplan waarmee je het bedrijf krachtig op de kaart zet.

Hierdoor…

… weet je precies welke content je moet maken om je ideale klanten te verleiden.

… loop je voor op je concurrenten – want man, wat laten zij kans liggen, joh!

… kost het je minder moeite om content te creëren. En dat bespaart een hoop tijd en geld!

… ga jij 100% je contentdoelen bereiken. Of dat nu gaat om meer zichtbaarheid, het claimen van een expertstatus, het aantrekken van nieuwe leads, of het cross-sellen en upsellen aan bestaande klanten. YOU GOT THIS!

Referenties

Warme woorden van klanten

Esther de Vroomen | Miss Troubleshooter

Naast dat ze een fijn persoon is om mee samen te werken, ben ik uitermate tevreden over Marsha haar werk en zet ik haar met veel plezier in om de (web)teksten te schrijven voor mijn klanten.

Adriaan Snoeren | Modus Digital

Marsha kan als de beste luisteren en ons (toch vaak technische verhaal) voor iedereen behapbaar opschrijven. Nu we een aantal jaar samenwerken zijn er ook steeds minder woorden nodig om elkaar te begrijpen en zo zien we de kracht van een langdurige samenwerking.

Peggy van Aert | Pure by Peggy Weddings & Events

Op het moment dat wij elkaar voor het eerst spraken dacht ik al, met haar wil ik zelf ooit eens aan de slag… Op de teksten had ik behalve 1 kleine aanpassing geen op- of aanmerkingen, geweldig gewoon. Je hebt mij heel veel werk bespaard.

Esther de Vroomen | Miss Troubleshooter

Naast dat ze een fijn persoon is om mee samen te werken, ben ik uitermate tevreden over Marsha haar werk en zet ik haar met veel plezier in om de (web)teksten te schrijven voor mijn klanten.

Esther de Vroomen | Miss Troubleshooter

Naast dat ze een fijn persoon is om mee samen te werken, ben ik uitermate tevreden over Marsha haar werk en zet ik haar met veel plezier in om de (web)teksten te schrijven voor mijn klanten.

Adriaan Snoeren | Modus Digital

Marsha kan als de beste luisteren en ons (toch vaak technische verhaal) voor iedereen behapbaar opschrijven. Nu we een aantal jaar samenwerken zijn er ook steeds minder woorden nodig om elkaar te begrijpen en zo zien we de kracht van een langdurige samenwerking.

Peggy van Aert | Pure by Peggy Weddings & Events

Op het moment dat wij elkaar voor het eerst spraken dacht ik al, met haar wil ik zelf ooit eens aan de slag… Op de teksten had ik behalve 1 kleine aanpassing geen op- of aanmerkingen, geweldig gewoon. Je hebt mij heel veel werk bespaard.

Esther de Vroomen | Miss Troubleshooter

Naast dat ze een fijn persoon is om mee samen te werken, ben ik uitermate tevreden over Marsha haar werk en zet ik haar met veel plezier in om de (web)teksten te schrijven voor mijn klanten.

Is dit wat jij nodig hebt?

Dus… heb jij zin om aan de slag te gaan met de contentstrategie voor jouw bedrijf? Klik dan op de grote blauwe knop. Dan kom ik zo snel mogelijk bij je op het net.

Psssst… Elke maand zijn er slechts twee plekken beschikbaar voor een VIP-dag. Don’t miss out, en plan snel een VIP-dag met me in